Топ 10 песни ? (Vol. 1)
+7
Alone (-_0
AnApHiiA
Obsession
RealSasuke
s.m.i.l.e.p.e.s.t
agressivebitch
Mega Pwn!
11 posters
- Mega Pwn!Непобедим
От : Не е известно
Рожден ден : 06.10.1995
Години : 28
Мнения : 5216
Дата на рег. : 09.07.2010
~~АНИМЕ ЛИСТ~~
Любими анимета: Basilisk;Samurai 7;Bakemonogatari;Mirai Nikki
Топ 10 песни ? (Vol. 1)
Пон Авг 22, 2011 7:42 am
Значи тук публикувате топ 10 песни на всички времена според вас . Така , колкото повече гласове получат толкова по-горе ще се изкачват
Допълнително:Само на първата песен в листата ви се дава 1 точка , с която тя се изкачва нагоре , другите са просто , за да присъстват повече песни в листата .
ТОП 10 (Vol. 1)
1.Nirvana - Smells like Teen Spirit (2)
2.
*2NE1 - Lonely (1)
*Metallica - Nothing Else Matters (1)
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
My list
1.Nirvana - Smells Like Teens Spirit (+1 точка)
2.Sting - Shape of my Heart
3.Whitesnake - Love Will Set you Free
4.Scorpions - Wind of Change
5.Metallica - One
6.AC/DC - The Jack
7. Бате Са - На върха
8.Don Omar ft. Lucenzo - Danza Kuduro
9.Dan Balan - Justify Sex
10.DenYo - Прости ми
ЗАБЕЛЕЖКА:В листата ви може да има само една песен на един и също изпълнител т.е. на 4-то място съм дал групата Scorpions с песента - Wind of Change , което значи , че не мога да добавя Big City Nights (която доста харесвам) , защото нямам право да имам 2 или повече песни от един изпълнител в листата си . (featurings може.)
Допълнително:Само на първата песен в листата ви се дава 1 точка , с която тя се изкачва нагоре , другите са просто , за да присъстват повече песни в листата .
ТОП 10 (Vol. 1)
1.Nirvana - Smells like Teen Spirit (2)
2.
*2NE1 - Lonely (1)
*Metallica - Nothing Else Matters (1)
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
My list
1.Nirvana - Smells Like Teens Spirit (+1 точка)
2.Sting - Shape of my Heart
3.Whitesnake - Love Will Set you Free
4.Scorpions - Wind of Change
5.Metallica - One
6.AC/DC - The Jack
7. Бате Са - На върха
8.Don Omar ft. Lucenzo - Danza Kuduro
9.Dan Balan - Justify Sex
10.DenYo - Прости ми
ЗАБЕЛЕЖКА:В листата ви може да има само една песен на един и също изпълнител т.е. на 4-то място съм дал групата Scorpions с песента - Wind of Change , което значи , че не мога да добавя Big City Nights (която доста харесвам) , защото нямам право да имам 2 или повече песни от един изпълнител в листата си . (featurings може.)
- agressivebitchАниме/манга/филми/сериали
От : село Видин / Еспоо , Финландия
Рожден ден : 02.10.1997
Години : 26
Мнения : 2659
Дата на рег. : 04.01.2011
~~АНИМЕ ЛИСТ~~
Любими анимета: SHIKI * DANCE IN THE VAMPIRE BUND * KUROSHITSUJI
Re: Топ 10 песни ? (Vol. 1)
Вто Сеп 13, 2011 2:56 am
1. Metallica - Noting Else Matter
2. Nirvana - Heart Shaped Box
3. Scorpions - Still Loving You
4. Gun's n ' Roses - Don't Cry
5. Stratovarius - Coming Home
6. System Of A Down - ATWA
7. Serj Tankian - Saving Us
8. H.I.M - Funeral Of Hearts
9. Children Of Bodom - Downfall
10. Black Veil Brides - Saviour
2. Nirvana - Heart Shaped Box
3. Scorpions - Still Loving You
4. Gun's n ' Roses - Don't Cry
5. Stratovarius - Coming Home
6. System Of A Down - ATWA
7. Serj Tankian - Saving Us
8. H.I.M - Funeral Of Hearts
9. Children Of Bodom - Downfall
10. Black Veil Brides - Saviour
- s.m.i.l.e.p.e.s.tЧлен на суб група
От : София ... ;()
Рожден ден : 27.12.1998
Години : 25
Мнения : 1517
Дата на рег. : 30.11.2011
~~АНИМЕ ЛИСТ~~
Любими анимета: Kaichou wa maid-sama и други...
Re: Топ 10 песни ? (Vol. 1)
Съб Дек 17, 2011 10:35 am
1.2ne1-Lonely
2.Hurts-Stay
3.Kim huyna-Bubble pop
4.2pm-im back
5.girls generation-the boys
6.4minute-freestyle
7.Adam Levine & Gym Class Heroes-Stereo Hearts
8.Olly Murs - Heart Skips a Beat ft. Rizzle Kicks
9.She doesnt mind
10.Nicole Scherzinger-Try with me.
П.п-имената на песните са техни линкове(клик и си там)
2.Hurts-Stay
3.Kim huyna-Bubble pop
4.2pm-im back
5.girls generation-the boys
6.4minute-freestyle
7.Adam Levine & Gym Class Heroes-Stereo Hearts
8.Olly Murs - Heart Skips a Beat ft. Rizzle Kicks
9.She doesnt mind
10.Nicole Scherzinger-Try with me.
П.п-имената на песните са техни линкове(клик и си там)
- RealSasukeПриятел
От : Amsterdam
Рожден ден : 17.12.1993
Години : 30
Мнения : 821
Дата на рег. : 17.01.2011
~~АНИМЕ ЛИСТ~~
Любими анимета: Bleach,Naruto shippuuden,Death note,Darker than black,Air Gear
Re: Топ 10 песни ? (Vol. 1)
Сря Яну 18, 2012 1:17 pm
1.Nirvana - Smells like Teen Spirit
2.Slipknot - Duality
3.Metallica - Nothing Else Matters
4.Linkin Park - Hit The Floor
5.Bullet For My Valentine - Your Betrayal
6.Iron Maiden - Fear of the Dark
7.vertical horizon - shackles
8.Bon Jovi - It's my life
9.Korn - Freak On A Leash
10.Three Days Grace - Time of Dying
2.Slipknot - Duality
3.Metallica - Nothing Else Matters
4.Linkin Park - Hit The Floor
5.Bullet For My Valentine - Your Betrayal
6.Iron Maiden - Fear of the Dark
7.vertical horizon - shackles
8.Bon Jovi - It's my life
9.Korn - Freak On A Leash
10.Three Days Grace - Time of Dying
- ObsessionАниме/манга/филми/сериали
От : Japan *3*
Рожден ден : 13.05.1995
Години : 28
Мнения : 2329
Дата на рег. : 11.01.2010
~~АНИМЕ ЛИСТ~~
Любими анимета: Bakugan, Yu - Gi - Oh, Bayblade - Metal fusion, FMA Brotherhood
Re: Топ 10 песни ? (Vol. 1)
Сря Фев 15, 2012 4:13 pm
1. Enrique Iglesias - I Like How It Feels
2. Enrique Iglesias - Dirty Dancer
3. Enrique Iglesias - Tonight (I`m Lovin You)
4. Enrique Iglesias - I Like It
5. Enrique Iglesias - Taking Back My Love
6. Ангел и Мойсей- Черно море
7.Enrique Iglesias - Bailamos
8. Enrique Iglesias - Can You Hear Me
9. Enrique Iglesias - Escape
10. Enrique Iglesias - You Are My Number One
2. Enrique Iglesias - Dirty Dancer
3. Enrique Iglesias - Tonight (I`m Lovin You)
4. Enrique Iglesias - I Like It
5. Enrique Iglesias - Taking Back My Love
6. Ангел и Мойсей- Черно море
7.Enrique Iglesias - Bailamos
8. Enrique Iglesias - Can You Hear Me
9. Enrique Iglesias - Escape
10. Enrique Iglesias - You Are My Number One
- AnApHiiAЛюбител
От : Варна
Рожден ден : 17.08.1990
Години : 33
Мнения : 217
Дата на рег. : 01.04.2012
~~АНИМЕ ЛИСТ~~
Любими анимета: Kaichou wa Maid-sama, Special A, Ao no Exorcist, Durarara!!, Kimi ni Todoke ,Hotarubi no Mori e,Darker Than Black
Re: Топ 10 песни ? (Vol. 1)
Нед Апр 01, 2012 7:07 pm
Интересно ми беше какъв ли ще е моят списък и ето че след 2 часа търсене го направих тъй като си падам малко маниак на тема музика :):) моя съдържа повечко песни но ще ги събера в 20-на:)
1. Papa Roach - Kick In The Teeth
2. Within Temptation - Faster
3. Breaking Benjamin - Had Enought
4. Dead By April - Trappet
5. Adelitas Way - Sick
6. Manafest - Impossible
7. Shinedown - Son Of Sam
8. Apocalyptica Feat lacey Sturm - Broken Pieces
9. Thousand Foot Krutch - Be Somebody
10. The Devil Wears Prada - Louder That Thunder
11. Armin Van Buuren Feat Winter Kills - Take A Moment
12. Plan Three Collision
13. 30 Seconds To Mars - This Is War
14. 12 Stones - We Are One
15. Toshiro Masuda - Sadness And Sorrow (няма как да не я сложа в списъкът)
16. 30Х!3 - Touchin On My
17. Sixx Am - Life Is Beautiful
18. Subkulture - Erasus
19. Blue Stahli - Overlocked
20. Skillet - Awake And Alive
Надявам се че ще ви харесат ако ги прослушате, постарах се да ги подбера :)
1. Papa Roach - Kick In The Teeth
2. Within Temptation - Faster
3. Breaking Benjamin - Had Enought
4. Dead By April - Trappet
5. Adelitas Way - Sick
6. Manafest - Impossible
7. Shinedown - Son Of Sam
8. Apocalyptica Feat lacey Sturm - Broken Pieces
9. Thousand Foot Krutch - Be Somebody
10. The Devil Wears Prada - Louder That Thunder
11. Armin Van Buuren Feat Winter Kills - Take A Moment
12. Plan Three Collision
13. 30 Seconds To Mars - This Is War
14. 12 Stones - We Are One
15. Toshiro Masuda - Sadness And Sorrow (няма как да не я сложа в списъкът)
16. 30Х!3 - Touchin On My
17. Sixx Am - Life Is Beautiful
18. Subkulture - Erasus
19. Blue Stahli - Overlocked
20. Skillet - Awake And Alive
Надявам се че ще ви харесат ако ги прослушате, постарах се да ги подбера :)
- Alone (-_0Развиващ се
От : Абе там от неква държава съм
Рожден ден : 20.07.1994
Години : 29
Мнения : 42
Дата на рег. : 04.04.2012
~~АНИМЕ ЛИСТ~~
Любими анимета: Наруто.
Re: Топ 10 песни ? (Vol. 1)
Сря Апр 25, 2012 10:09 pm
1. Scorpions - Winds of change
2. Mettalica - Nothing else matters
3. Rammstein - Du Hast
4. Don Omar ft. Lucenzo - Danza Kuduro
5. Alexandra Stan - Mr. Saxobeat
6. Linkin Park - In the end
7. Skillet - Monster
8. Skillet - Hero
9. Bon Jovi - It's my life
10. Pitbull - International Love
11. Pitbull ft JLO - On the floor
12. Бате Сашо - На върха.
13. Бате Сашо - Софиа де Жанеиро.
14. Бате Сашо - Иллюминати.
15. Linkin Park - Numb
16. Raptile - New Eva.
17. Skillet - Awake and alive
18. Three Days Grace - Animal i have become
19. Three Days Grace - Never too late
20. Three Days Grace - Pain
21. Three Days Grace - Break
22. Thousand Foot Krutch - Move
23. Thousand Foot Krutch - Phenomen
24. Thousand Foot Krutch - Hurt
2. Mettalica - Nothing else matters
3. Rammstein - Du Hast
4. Don Omar ft. Lucenzo - Danza Kuduro
5. Alexandra Stan - Mr. Saxobeat
6. Linkin Park - In the end
7. Skillet - Monster
8. Skillet - Hero
9. Bon Jovi - It's my life
10. Pitbull - International Love
11. Pitbull ft JLO - On the floor
12. Бате Сашо - На върха.
13. Бате Сашо - Софиа де Жанеиро.
14. Бате Сашо - Иллюминати.
15. Linkin Park - Numb
16. Raptile - New Eva.
17. Skillet - Awake and alive
18. Three Days Grace - Animal i have become
19. Three Days Grace - Never too late
20. Three Days Grace - Pain
21. Three Days Grace - Break
22. Thousand Foot Krutch - Move
23. Thousand Foot Krutch - Phenomen
24. Thousand Foot Krutch - Hurt
- vesko5551Аниме/манга/филми/сериали
От : Valhalla
Рожден ден : 30.05.1998
Години : 25
Мнения : 260
Дата на рег. : 15.05.2012
~~АНИМЕ ЛИСТ~~
Любими анимета: Kuroko's Basketball, Naruto, One Piece, Oda Nobuna no Yabou
Re: Топ 10 песни ? (Vol. 1)
Пет Юни 01, 2012 9:52 pm
1.Groove Покритие – Невинен (Scotty Remix)
2. Дъ Тинг Тингс - Hands (Ralphi Rosario Club Mix)
3. Armin Van Buuren Feat. Кристиян Бърнс - тази светлина между нас
4. Paffendorf подвиг. Не – Ще ми се удаде (Bootleggerz Remix)
5. Къща Rockerz – Тахикардия (Original Extended)
6. 4 Strings подвиг. Ели Лоусън – Сейф от увреждане (Extended Mix)
7. Interphace подвиг. Ели – Habibi (Оригинален разширена версия)
8. Vinylshakerz и Рико Бернаскони – Една Нощ в Банкок (Vinylshakerz XXL Mix)
9. Тя Tiesto се чувстват в костите ми (Paul Webster Remix)
10. 4 Низове - Sundown
2. Дъ Тинг Тингс - Hands (Ralphi Rosario Club Mix)
3. Armin Van Buuren Feat. Кристиян Бърнс - тази светлина между нас
4. Paffendorf подвиг. Не – Ще ми се удаде (Bootleggerz Remix)
5. Къща Rockerz – Тахикардия (Original Extended)
6. 4 Strings подвиг. Ели Лоусън – Сейф от увреждане (Extended Mix)
7. Interphace подвиг. Ели – Habibi (Оригинален разширена версия)
8. Vinylshakerz и Рико Бернаскони – Една Нощ в Банкок (Vinylshakerz XXL Mix)
9. Тя Tiesto се чувстват в костите ми (Paul Webster Remix)
10. 4 Низове - Sundown
- humanoticУчaщ се
Рожден ден : 18.01.1994
Години : 30
Мнения : 107
Дата на рег. : 09.08.2012
Re: Топ 10 песни ? (Vol. 1)
Чет Авг 30, 2012 6:40 pm
1.JANIS JOPLIN - PIECE OF MY HEART
2.The Beatles - Yesterday
3.No Doubt - Don't Speak
4.Joan Osborne - One of us
5.Tracy Chapman - Fast Car
6.Depeche Mode - Enjoy The Silence
7.The Who/Limp Bizkit - Behind Blue Eyes
8.Green Day - Boulevard of Broken Dreams
9.Hans Zimmer - Time
10.Goo Goo Dolls-Iris
2.The Beatles - Yesterday
3.No Doubt - Don't Speak
4.Joan Osborne - One of us
5.Tracy Chapman - Fast Car
6.Depeche Mode - Enjoy The Silence
7.The Who/Limp Bizkit - Behind Blue Eyes
8.Green Day - Boulevard of Broken Dreams
9.Hans Zimmer - Time
10.Goo Goo Dolls-Iris
- magi_fiksПрохождащо
От : Япония
Мнения : 18
Дата на рег. : 25.03.2012
Re: Топ 10 песни ? (Vol. 1)
Нед Сеп 09, 2012 11:35 pm
1.Smiley - Dead man walking.
2.Eminem - Taking My Ball.
3.Krisko - Belo Belisimo
4.Carly Rae Jepsen - Call Me Maybe
5.Rudi, Duli, Muden & Kukushef -Мене не!Maybe
6.Рафи -1,2,3,4
7.Dirty Minds//fic part 8
8.Ivory - King Leon Freestyle
9.Ангел и Моисей -Кой ден станахме
10.Chriz Ft. Joey Moe amp; Jinks - Lighters Up.
2.Eminem - Taking My Ball.
3.Krisko - Belo Belisimo
4.Carly Rae Jepsen - Call Me Maybe
5.Rudi, Duli, Muden & Kukushef -Мене не!Maybe
6.Рафи -1,2,3,4
7.Dirty Minds//fic part 8
8.Ivory - King Leon Freestyle
9.Ангел и Моисей -Кой ден станахме
10.Chriz Ft. Joey Moe amp; Jinks - Lighters Up.
- zoroРазвиващ се
От : София
Рожден ден : 29.11.1999
Години : 24
Мнения : 47
Дата на рег. : 25.02.2013
~~АНИМЕ ЛИСТ~~
Любими анимета: One Piece, Death Note, Yu-Gi-Oh GX
Re: Топ 10 песни ? (Vol. 1)
Сря Фев 27, 2013 3:23 pm
1.This war is ours
2.Get out alive
3.Gangam style
4.Memoris
5.We are
6.Ls theme
7.Run, run, run
8.Belive
9.The world
10.
За 10 не знам!
2.Get out alive
3.Gangam style
4.Memoris
5.We are
6.Ls theme
7.Run, run, run
8.Belive
9.The world
10.
За 10 не знам!
Права за този форум:
Не Можете да отговаряте на темите
|
|